زمان مطالعه: 6 دقیقه
Rate this post

روش ها و اپلیکیشن های زیادی برای انجام امور بانکی و تراکنش هایی از قبیل کارت به کارت وجود دارد . اما چرا بر این عقیده هستیم که آوا بهترین ، سریع تر و امن تر برنامه برای انجام تراکنش های مختلف است . امروزه زمان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین فاکتور ها برای انسان است . اگر قرار باشد برای انجام هر گونه تراکنش به بانک ها و دفاتر پیشخوان دولت و یا نهاد مختلف دیگر مراجعه کنیم ، زمان قابل توجهی را از دست می دهیم . برای همین ما در نوینو پرداخت بر این باوریم که با برنامه اپلیکیشن آوا می توانید با سرعت زیاد ، تراکنش های مختلفی را انجام دهد و از مراجعه حضوری شما به بانک ها و … جلوگیری کند.

چرا اپلیکیشن آوا سامانه جامع خدمات مالی است؟

حتما پرسشی با این عنوان که “چرا اپلیکیشن آوا ، یک سامانه جامع خدمات مالی است؟” ذهن شما را به خود درگیر کرده است . اجازه دهید یک پاسخ صریح و روشن و کامل به این پرسش دهیم . برنامه پرداختی آوا را به این دلیل یک سامانه جامع می دانیم که قادر به انجام تمام تراکنش های مورد نیاز شما در کمترین زمان است . اگر شما نیاز به خدماتی مثل کارت به کارت دارید و یا می خواهید بیمه خود را پرداخت کنید و سایر تراکنش های پرداختی را انجام دهید مسلما نیاز به بی شمار برنامه خواهید داشت اما در برنامه آوا می توانید همه تراکنش ها را در کسری از زمان انجام دهید .

پرداخت با آوا

اپلیکیشن آوا سامانه جامع خدمات مالی چه سرویس هایی را ارائه میدهد ؟

تا کنون متوجه شدیم که برنامه آوا یک سامانه جامع خدمات مالی در حوضه ی فین تک است که در کسری از زمان و با سرعت و دقت زیاد خدمات مالی زیادی را ارائه می کند. اما آوا چه خدماتی را ارائه می کند؟ ما در زیر همه خدماتی که آوا ارائه می کند را برای شما لیست کرده ایم :

خدمات برنامه آوا

  1. کارت به کارت
  2. خرید شارژ و بسته اینترنت همراه
  3. عوارض سالیانه و آزادراه ها
  4. خلافی خودرو
  5. پرداخت انواع قبوض
  6. بیمه
  7. طرح ترافیک
  8. رزرو هتل
  9. خرید بلیط هواپیما و اتوبوس
  10. نیکوکاری

۱) خدمات کارت به کارت

انتقال وجه به صورت کارت به کارت یکی از روش های مرسوم انتقال وجه در بانکداری باز است که بسیاری از مردم کشور عزیزمان ، ایران ، از آن استفاده می کنند. اما روش ها و نیز اپلیکیشن های بسیاری برای انجام عملیات انتقال وجه به صورت کارت به کارت وجود دارد . اگر به دنبال یک روش امن و پر سرعت برای انجام کارت به کارت هستید ما در نوینو پرداخت به شما اپلیکیشن آوا را معرفی می کنیم . آوا به عنوان سریع ترین ، امن ترین و جامع ترین روش انجام تراکنش های اینترنتی و کارت به کارت کنار شما است تا عملیات کارت به کارت امن و سریع را تجربه کنید . شما می توانید در آوا انتقال وجه به صورت کارت به کارت را از مبداء تمام بانک های عضو شبکه شتاب به مقصد تمام بانک های عضو شبکه شتاب انجام دهید.

 

2) خدمات خرید شارژ و بسته اینترنت

به سراغ دومین و سومین سرویس های اپلیکیشن آوا می رویم . به طور معمول ما هر روزه ممکن است با پیام هایی از طرف اپراتور های تلفن همراه مواجه شویم که در آن ها نوشته شده است ، بسته اینترنت و یا شارژ سیم کارت شما رو به پایان است . آیا باید مثل چند سال قبل برای خرید شارژ به نمایندگی های اپراتور ها مراجعه کرد یا روش های سریع تری نیز وجود دارد ؟ بله روش های بهتری نیز وجود دارد . روش های اینترنتی بهترین و سریع ترین روش برای خرید شارژ هستند . اپلیکیشن آوا برای این که شما بتوانید در زمان صرفه جویی کنید در کنار شماست تا در کمترین زمان ممکن انواع شارژ های اپراتور ها و بسته های اینترنتی را تجربه کنید .

برنامه مالی آوا | خرید شارژ
اپلیکیشن آوا | خرید بسته اینترنت
کارت به کارت برنامه آوا

خدمات عوارض آزاد راه ها

سرویس بعدی که برای شما در اپلیکیشن آوا در دسترس است پرداخت عوارض سالیانه و آزادراه هاست . شما با استفاده از این سرویس ها ، دیگر در صف های طولانی عوارضی آزادراه ها و پرداخت عوارض در شهرداری ها و … نخواهید ماند . شما از طریق آوا به صورت آنی و امن می توانید عوارض سالیانه و آزادراه ها را پرداخت کنید .

۴) خدمات پرداخت اینترنتی خلافی خودرو

برای صاحبان خودرو ها ، پرداخت خلافی خودرو امری بسیار مهم و حیاتی است . اجازه دهید با یک مثال ساده ، اهمیت پرداخت اینترنتی را برای شما شرح دهیم . فرض کنید ، فردی می خواهد خودروی خود را به فروش برساند ، در هنگام فروش و معامله نیاز است که خودرو را بدون خلافی به خریدار تحویل دهد . اگر فروشنده بخواهد خلافی خودروی خود را اصطلاحا صفر کند می تواند با اپلیکیشن آوا در کسری از زمان اقدام به پرداخت خلافی خودرو کند . پرداخت خلافی خودرو صرفا برای فروشندگان نیست و همه صاحبان خودرو ها می توانند از این سرویس آوا به خوبی بهره مند شوند .

اپلیکیشن آوا | پرداخت خلافی خودرو

۵) خدمات پرداخت اینترنتی انواع قبوض

پرداخت اینترنتی انواع یکی دیگر از انواع سرویس های اپلیکیشن آوا است . شما با برنامه آوا که یک سامانه جامع خدمات مالی است می توانید قبض های میان دوره و پایان دوره تلفن ثابت ، تلفن همراه ، آب ، برق و گاز را به سادگی پرداخت کنید و مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان و … برای پرداخت انواع اقدام کنید .

۶) خدمات پرداخت طرح ترافیک

طرح های ترافیک همواره به کاهش حجم ترافیک خودرو ها در سطح شهر به ویژه در کلانشهر ها کمک شایان و قابل توجهی می کند . اما اگر شما به دلایل مختلف می خواهید وارد محدوده های طرح ترافیک شهری شوید ، می توانید در اسرع وقت به وسیله پرداخت با آوا ، مبلغ مورد نظر را از طریق آوا واریز کنید و به محدوده های طرح ترافیک ورود کنید . 

7) خدمات رزرو هتل

سرویس دیگری که در اپلیکیشن آوا برای شما هم وطن های گرامی تدارک شده سرویس رزرو هتل است . اگر قصد سفر به شهر دیگری را دارید و می خواهید به صورت آنلاین و به دور از دغدغه هتل رزرو کنید ، بهترین و سریع ترین روش رزرو هتل از طریق اپلیکیشن آوا است .

8) خدمات خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

یکی از دیگر سرویس های اپلیکیشن آوا خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است . شما کافی است وارد برنامه شوید و به بخش های مربوطه وارد شوید و اقدام به خرید بلیط هواپیما و اتوبوس کنید. بلیط هواپیما و اتوبوس از و به تمام شهر ها را می توانید از طریق اپلیکیشن آوا به سادگی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

اپلیکیشن آوا | خرید بلیط اتوبوس و هواپیما

9) خدمات نیکوکاری

سرویس دیگری که اخیرا به اپلیکیشن آوا اضافه شده است ، سرویس نیکوکاری آوا است . شما از طریق این سرویس می توانید به سادگی اعمال نیکوکارانه خود را انجام دهید .

برنامه آوا | نیکوکاری

روش های دانلود برنامه آوا

اپلیکیش آوا تمام نیاز های پرداختی شما مثل کارت به کارت ، خرید شارژ و بسته های اینترنتی ، پرداخت قبوض ، خرید بلیط اتوبوس و هواپیما و … را در یک اپلیکیشن جامع برطرف می کند.

انتقال وجه از طریق کارت به کار در اپلیکیشن آوا از تمام بانک های عضو شبکه شتاب و به تمام بانک های عضو شتاب انجام پذیر است .

بله ، اپلیکیشن آوا دارای یک کیف پول مجازی امن است که شما می توانید آن را شارژ و اقدام به انجام تراکنش های مختلفی کنید.