زمان مطالعه: 5 دقیقه
Rate this post

با آموزش ساخت لینک حمایت مالی یا همان دونیت رایگان در نوینو پی با شما خواهیم بود. تا به صورت رایگان و بدون نیاز به هرگونه هزینه اشتراک یک دونیت ایجاد کنید پس مارا دنبال کنید. حمایت های مالی از زمان های دور به معنای اهدای یک هزینه برا اساس خیریه یا کمک به شخصی به صورت بازگشت ناپذیر است.
ثبت این نوع لینک ها و یا دونیت از طریق ساخت درگاه پرداخت امکان پذیر است. که نحوه ثبت و ایجاد آن در نوینو پی در ادامه توضیح داده شده است.

لینک حمایت مالی دونیت چیست؟

لینک حمایت یا کمک مالی که به دونیت donate هم معروف است کاربران را به صفحه پرداخت و حمایت از شخص، سازمان و یا گروهی هدایت میکند. جذب و یا همان پشتیبانی مالی یکی از موثر ترین روش های تامین منابع مالی توسط افراد و یا سازمان های بزرگ و کوچک است.
این لینک ها عمدتا از طریق ساخت لینک پرداخت شخصی پرداخت یار ها فراهم میشوند. که نوینو پی به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان، شما را از این خدمات بهره مند میسازد.

برخی کاربرد های لینک دونیت

امروزه تقریبا در تمامی سایت ها و شبکه های اجتماعی و یا موسسه های خیریه کاربرد این گونه لینک ها قابل مشاهده است. معمولا گروهی از افراد از قابلیت دونیت استفاده میکنند که خدماتی را به صورت رایگان ارائه میدهند. به هر حال حمایت آنلاین مالی عضو جدایی ناپذیر تقریبا تمامی کسب و کار ها و سایت هایی است که روزانه میبینیم.
این سیستم ها قبلا برای موسسه های خیریه هم انجام میشد. اما این موسسه امروزه میتوانند به راحتی درگاه پرداخت خیریه دریافت نمایند.
حمایت مالی برای استریم
استریمر ها کسانی هستند که به هر نوعی آموزش یا محتوایی را به صورت زنده به کاربران ارائه میدهند. آن ها در قبال ارائه این محتوا از طریق دونیت مبالغی را جهت حمایت از کار خود دریافت خواهند کرد.
لینک دونیت برای گیمر ها
بسیاری از گیمر های میتوانند در قبال یا به نوعی جایگزین هدیه ای که از بازی های آنلاین بدست می آورند. این هزینه ها را از طریق این لینک ها دریافت میکنند. یا به شکل واضح تر میتوانند امکانات و امتیازاتی که بدست آورده اند را به دیگر گیمر ها به فروش برسانند.
آموزش ساخت حمایت مالی

معرفی سرویس حمایت مالی نوینو پی

حال که با سرویس حمایت مالی آشنایی پیدا کردید به بررسی اینکه این لینک ها چگونه ساخته میشوند میپردازیم. سرویس های حمایت مالی معمولا از طریق سرویس دهنده های پرداخت و یا ارائه دهندگان درگاه های پرداخت بانکی ارائه میشوند. معمولا دونیت ها از طریق ارسال یک لینک به افراد مختلف معرفی میشوند. با قرار دادن لینک در سایت های مختلف کاربران را ترغیب به حمایت از کسب و کار یا خدمات خود مینمایند.

لینک دونیت از کجا دریافت کنیم؟

لازم است بدانید که شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی مراحل ساخت و داشتن یک دونیت را برای استفاده کاربران راحت تر کرده اند. زیرا برای داشتن یک سرویس کمک مالی با استفاده از افزونه ها دیگر نیاز به کد نویسی خاصی نیست. فقط کافیست طی مراحل ساده ای در نوینو پی یک درگاه پرداخت شخصی بسازید. در پایین به آموزش ساخت حمایت مالی و ثبت نام درگاه پرداخت آن میپردازیم.

مراحل ساخت حمایت مالی یا دونیت وردپرس

قبل از اینکه به آموزش ساخت لینک حمایت مالی یا دونیت در وردپرس بپردازیم باید بگم که با ایجاد خدمات نوآورانه نوینو پی به راحتی میتوانید بخش حمایت مالی کسب و کار یا سایت خود را در سریعترین زمان ممکن ایجاد نمایید.
ثبت نام در نوینو پی
در ابتدا شما برای ثبت نام باید نسبت به ساخت حساب کاربری در نوینو پی اقدام کنید، برای این کار ابتدا در صفحه ثبت نام مشخصات خود را وارد نمایید. درگام بعدی باید مدارک هویتی خود را چه به صورت حقیقی و یا حقوقی از طریق تکمیل حساب کاربری بارگذاری نمایید. پس از این مرحله باید منتظر باشید تا مدارک و هویت شما توسط کارشناسان نوینو پی تایید شود. پس از این که حساب کاربری شما توسط نوینو پی تایید شد د رمرحله بعدی شما باید یک درگاه پرداخت درخواست دهید. برای استفاده از درگاه خیریه هم باید همین مراحل را طی نمایید.
درخواست لینک شخصی
برای ایجاد درگاه پرداخت شخصی در نوینو پی نیاز است که یک سایت دارای نماد اعتماد  الکترونیکی داشته یاشید. پس از این که شرایط ساخت درگاه پرداخت را فراهم نمودید از بخش درگاه های پرداخت، درگاه خود را ثبت نمایید تا جهت بررسی به شاپرک ارسال شود. کمتر از چند ساعت در روز کاری معمولا درگاه های ثبت شده توسط شاپرک تایید میشوند. پس از دریافت تاییدیه شاپرک تقریبا سرویس دونیت شما آماده راه اندازی بروی سایت است.
حال کافیه تا در بخش افزونه ها، پلاگین مربوط به حمایت مالی را دریافت و برروی سیستم مدیریت محتوای خود نصب نمایید. با استفاده از این پلاگین به راحتی میتوانید لینک های کمک مالی را در بخش های مختلف وردپرس ایجاد کنید.

ساخت حمایت مالی استریم

استریمر ها یا لایو استریم ها فعالیت هایی رو در بر میگیرد که کاربر به صورت زنده برای مخاطبان و کاربران خود محتوایی تولید و آن را ارائه میدهد. که این محتوا به صورت مستقیم عایدی به همراه نخواهد داشت و تنها چشم امید استریمر به حمایت های مالی و دونیت کاربران است. پرداخت مبلغ در سیستم حمایت مالی دلخواه میباشد و لزومی برای پرداخت مبلغ خاص در این روش که به صورت حمایتی میباشد نیست. اگر یک فعالیت استریم دارید میتوانید برخلاف سایت های مختلف که از کاربران حق اشتراک دریافت مینمایند در نوینو به صورت رایگان و اصولی دونیت ایجاد کنید. نوینو پی با خدمات نو آورانه خود میکوشد تا راهکار های پرداخت خود را با جدیدترین شیوه ها و متد ها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

چرا ساخت دونیت نیاز به درگاه شخصی دارد؟

همانطور که توضیح داده شد برای سرویس دونیت نیاز به ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی میباشد. البته برخی از سرویس دهندگان مالی بدون نیاز به ثبت درگاه، سیستم کمک مالی به کاربران ارائه دهند. البته انجام فرآیند آن به صورت اصولی و ثبت یک درگاه بهتر از استفاده سایت های واسط میباشد. زیرا با داشتن درگاه کاربر مدیریت بیشتری به پرداخت های خود دارد. یکی دیگر از دلایل استفاده درگاه این است که سرویس دهنده هایی همچون نوینو پی امکانات ویژه ای را برای مدیریت هزینه ها و دریافتی ها به کاربران میدهند. پس پیشنهاد میشه حتما شرایط ثبت درگاه را فراهم نمایید تا بتوانید به شکل اصولی یک سیستم مدیریت حمایت های مالی داشته باشید.

البته میتوانید لینک حمایت مالی خود را از طریق پرداخت با QR code نوینو پی نیز انجام دهید.

سایت های ارائه دهنده دونیت رایگان

ساخت دونیت رایگان

این روز ها سایت های ارائه دهنده دونیت Donate به صورت رایگان. در سطح اینترنت به فراوانی یافت میشوند. که از این میان همه آن ها به صورت مستقیم و اختصاصی برای شما سرویس حمایت مالی فراهم نمیکنند. تنها برخی از سایت ها که پرداخت یار رسمی بانک مرکزی و یا PSP هستند میتوانند سرویس اختصاصی را به پذیرندگان ارائه دهند. پس پیشنهاد ما این است حتما یکی از پرداخت یار ها مانند نوینو پی را برای خدمات حمایت مالی را برای کسب و کار خود برگزینید.
نکته ای دیگر که باید بدانید این است که در ازای عملیات پرداخت و سرویس های حمایت مالی توسط شرکت های پرداخت به ازای هرتراکنش کارمزد آن از مبلغ کسر خواهد شد. که این کارمزد در اغلب پرداخت یار ها مانند نوینو بسیار منصفانه است و هزینه آن ۱ درصد تا سقف ۲۰۰۰ تومان است. در پایان لازم است بدانید تیم پشتیبانی نوینو پی هر لحظه همراه شماست تا در سریعترین زمان ممکن یک سیستم کمک مالی به صورت اصولی راه اندازی نمایید.

خیر برای ساخت لینک های دونیت و حمایت مالی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

برای ثبت ینک پرداخت حمایت مالی باید مدارک هویتی خود را بارگزاری نمایید.