زمان مطالعه: 5 دقیقه
5/5 - (4 امتیاز)

اگر شما دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا در حال پی ریزی یک شغل اینترنتی می باشید حتما تا کنون به این که چگونه باید از مشتری مبلغ مد نظر را دریافت کنید. بهترین و امن ترین روش استفاده از روش پرداخت آنلاین است که از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است. نوینو پی به عنوان ابزار ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت امن ترین و سریعترین بستر را برای کاربران خود را فراهم می آورد.

آموزش ثبت نام در نوینو پی

حال که تصمیم گرفته اید یک درگاه را ثبت کنید ما به شما نوینو پرداخت را معرفی و پیشنهاد می کنیم . اما چگونه باید در نوینو یک درگاه ثبت کرد ؟ برای پاسخ به این سوال به صورت مهم قدم به قدم و تصویری ، در کنار شما عزیزان هستیم .

در وهله اول باید یک حساب کاربری در نوینو پرداخت ایجاد کنید. اگر که شما حساب کاربری فعال دارید کافی است وارد حساب کاربری خود شوید. طبق تصویر زیر در صفحه ورود به حساب کاربری اطلاعات خواسته شده که شماره تماس و رمز عبور می باشد را وارد کنید .

صفحه ورود به حساب

اگر که حساب کاربری ندارید می توانید از طریق لینک بالا اقدام به ساخت حساب کاربری نوینو پرداخت کنید. برای ساخت حساب کاربری طبق تصویر زیر به وارد کردن نام ، نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، رمز عبور و پذیرش قوانین و مقررات نوینو نیاز است.

ساخت حساب کاربری

احراز هویت ثبت نام در نوینو پرداخت

امیدواریم تا به اینجای کار خسته نشده باشید . گام دوم پس از ساخت حساب کاربری باید اقدام به احراز هویت و اتصال حساب بانکی (جهت تسویه حساب) کنید. مرحله اول این قسمت می بایست پس از ورود به حساب شماره تماس و ایمیل خود را از طریق کدی که آن ها ارسال شده تایید کنید.

مرحله های دوم و سوم اطلاعات هویتی و حساب بانکی خود را تکمیل می کنید . هم اکنون شما یک حساب کاربری فعال در سطح تجاری دارید. 

اهراز هویت

دریافت کد رهگیری مالیاتی

دریافت کد رهگیری مالیاتی از تاریخ یکم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برای همه متقاضیان گرامی دریافت درگاه و دستگاه کارت خوان اجباری شده است. بنا بر این شما متقاضی گرامی نیز می بایست برای دریافت کد رهگیری مالیاتی اقدام کنید. ما برای شما در مقاله ای به شما متقاضیان درگاه پرداخت نوینو به صورت تصویری روش دریافت کد رهگیری مالیاتی جهت ثبت درگاه را آموزش داده ایم.

آموزش ساخت درگاه پرداخت نوینو

امیدواریم مطالب بالا در خصوص ساخت حساب کاربری نوینو برای شما متقاضیان درگاه مفید بوده باشد. حال به سراغ روش ثبت درگاه می رویم.

در این قسمت از مقاله آموزش ثبت نام و مراحل ثبت نام در نوینو پی، به ثبت درگاه برای سایت ها می پردازیم. برای این کار وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی سمت راست گزینه درگاه های پرداخت و زیر منوی ایجاد درگاه جدید را انتخاب کنید.

افرمی که برای شما به نمایش در می آید پر کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. اطلاعات خواسته شده در فرم را در لیست زیر می توانید مشاهده کنید:

  1. نوع درگاه 
  2. آدرس وب سایت
  3. کد امور مالیاتی
  4. حساب بانکی متصل
  5. نام فارسی درگاه
  6. اسم لاتین
  7. دسته بندی کسب و کار
  8. شماره تماس پشتیبانی
  9. آدرس ایمیل پشتیبانی
  10. لوگو

سپس بر روی دکمه ثبت درخواست پرداخت کلیک کنید و منتظر تایید درگاه باشید. برای مشاهده وضعیت درگاه و مرچنت کد می توانید از منوی سمت راست حساب کاربری خود گزینه لیست درگاه های پرداخت را انتخاب کنید.

درگاه واسط
فرم درخواست ثبت درگاه پرداخت نوینو
لیست درگاه بانکی
درگاه های ثبت شده

مزیت درگاه پرداخت مستقیم نوینو

استفاده از خدمات نوینو پی مزیت های بسیار خوبی دارد. نوینو پی در راستای هدف رضایت کاربران خود دائما درحال تولید خدمات نوآورانه برای کاربران خود است. یکی از این خدمات درگاه بانکی است که کاربران میتوانند تمامی درآمد ها و تراکنش های خود را با کمترین کارمزد هدایت کنند.

با دریافت درگاه میتوانید از قابلیت های تسویه حساب روزانه به صورت های دستی،خودکار و زمانبندی شده بهره مند باشید. نوینو امکان ثبت درگاه با نام و برند شما را در صفحه پرداخت میسر میکند.

پس تنها با ثبت نام و چند گام ساده میتوانید در کمترین زمان ممکن در نوینوپی ثبت نام نمایید. تا بتوانید هرچه سریعتر کسب وکار خود را به صفحات پرداخت متصل نمایید.

با توجه به الزامی بودن ثبت نام در سایت امور مالیاتی در اواخر سال 1399 جهت ثبت درگاه اینترنتی و دریافت کارتخوان فروشگاهی تمامی پذیرندگان میبایست نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

به طور کلی می توان گفت که ساخت حساب کاربری زمانی کمتر از 5 دقیقه زمان بر است و برای تایید درگاه زمانی قریب به  ساعت لازم است.

هر کدام از درگاه های پرداخت با توجه ویژگی ها و نیاز های شما ، می تواند برای شما گزینه بهتری باشد .

ثبت درگاه پرداخت بانکی

ارائه و ثبت درگاه پرداخت مستقیم بانکی در کمتر از 6 ساعت با کمترین کارمزد بین رقبا و کامل ترین مستندات و افزونه ها پیاده سازی فنی .

مشارکت در سود درگاه پرداخت

با معرفی درگاه نوینو پرداخت به سایر پذیرندگان و دوستان  خود در سود حاصل از کارمزد تراکنش های آنها تا سقف 25 درصد سهیم باشید.

کمترین کارمزد شبکه پرداخت

در راستای جلب رضایت پذیرندگان و مشتری مداری نوینو پرداخت کارمزد درگاه پرداخت خود را به نیم درصد تا سقف 1000 تومان کاهش داد.