زمان مطالعه: 5 دقیقه
Rate this post

در نوینو پی با روند دریافت درگاه برای صرافی های ارز دیجیتال به صورت رسمی با شما خواهیم بود.

طبق اطلاعیه ای جدید صرافی های ارز دیجیتال در شاپرک کد صنف گرفتند. این بدان معنی است که میتوانند بدون نماد اعتماد درگاه پرداخت دریافت نمایند.

صرافی های آنلاین ارز دیجیتال به راحتی میتوانند در نوینو پی درگاه مستقیم دریافت نمایند. که چگونگی و نحوه دریافت درگاه در نوینو پی توضیح داده خواهد شد.

همانطور که اطلاع دارید بحث خرید و فروش رمز ارز ها و سود آوری آن این روز ها داغ شد. برای عموم افراد در کشور ما نیز نیاز به خرید و فروش این رمز ارز ها بالا گرفت.

از این رو سایت ها و صرافی های ارزدیجیتال برای خرید و فروش رمز ارز ها در ایران فعالیت خود را آغاز کردند. این سایت ها که امروزه درآمد های بالایی دارند همواره با مشکلاتی روبرو بوده اند.

امکان ساخت درگاه برای صرافی ارز دیجیتال در ایران

طبق بخشنامه های متفاوت بانک مرکزی و شاپرک برای صرافی های ارز دیجیتال قوانینی تعبیر نشده و حتی مجوزاتی که دارای رسمیت باشد ارئه نشد.

اما با وجود این سردرگمی ها صرافی های آنلاین فعالیت خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کردند.

در این راستا تعداد زیادی از این صرافی ها از هر طریقی به سیستم پرداخت هم متصل شدند و تا به اکنون هم به فعالیت های خود ادامه میدهند. که از این پس به صورت قانونی میتوانند درگاه دریافت کنند.

این امر باعث میشود به زودی درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی پدید آید و باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد.

ساخت درگاه بدون نماد اعتماد برای صرافی

مهم ترین این مشکلات این بود که طبق قوانین شاپرک و بانک مرکزی برای خدمات پرداخت ملزم به داشتن اینماد بودند.

یعنی بنا به دلایلی قادر نبودند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت نمایند و در زمینه دریافت درگاه پرداخت با مشکل مواجه بودند.

اما حالا با توجه به کد صنف گرفتن در شاپرک امکان استفاده از خدمات درگاه پرداخت را به صورت مستقیم خواهند داشت.

دریافت درگاه پرداخت به صورت رسمی

قبل تر از این تاریخ امکانی که صرافی ها یک درگاه مستقیم با نام و برند خود داشته باشند محروم بودند. همچنین میباسیت با یک سری محدودیت ها و هزینه های بالای کارمزد روبرو شوند.

اما در وضعیت حال شاپرک با تخصیص کد صنف به آن ها خرید و فروش رمز ارز ها از برخی مشکلات این صنف کاسته شد. از این پس این کسب و کار های اینترنتی میتنوانند با نام برند خود حتی اقدام به دریافت درگاه پرداخت نمایند.

درگاه پرداخت صرافی ارز دیجیتال برای وردپرس

درگاه پرداخت صرافی ارز دیجیتال

این به رسمیت شناخته شدن مزایای بسیار مناسبی را برای صرافی های ارز دیجیتال به همراه دارد.

از جمله ی این مزایا میتوان به ثبت درگاه بانکی برای سایت های وردپرسی بدون نماد اعتماد اشاره کرد.

با وجود استفاده از وردپرس کسب و کار های فراوانی به سمت صرافی ها روانه میشوند. که از این تاریخ شاهد راه اندازی صرافی های بیشتری در سطح وب باشیم.

همچنین به رسمیت شناخته شدن در صنعت پرداخت میتواند این کسب و کار ها را به آینده ای روشن تر امیدوار نماید.

افزونه درگاه آنلاین صرافی ارز دیجیتال وردپرس

حال به مزیت های ارزنده و نوآورانه استفاده از درگاه برای صرافی رمز ارز ها میپردازیم.

سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه نوینو پی میتوانند از خدمات مهمی همچون اتصال مستقیم به درگاه خود بهره مند شوند.

حتی تسویه حساب مبالغ درآمدی را میتوان در چند حساب بانکی نزد بانک های مختلف دریافت کرد. سیستم سوئیچینگ هوشمند نوینو تراکنش های شمارا تضمین مینماید و حتی یک تراکنش از دست رفته به دلیل اختلال درگاه یک بانک نخواهید داشت.

به این صورت که در صورت در دسترس نبودن و عدم پایداری یک بانک نوینو کاربران را به صفحه بانک پایدارتر سوئیچ خواهد کرد.

ارائه درگاه مستقیم به صرافی های آنلاین

نوینو پی به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان پرداخت مستقیم میتواند صاحبان صرافی ارز های دیجیتال را از بهترین خدمات پرداخت بهره مند سازد. طبق اخبار رسیده از شاپرک از این پس نوینو پی میتواند در کمترین زمان این کسب و کار های آنلاین را حتی بدون نماد اعتماد به سیستم پرداخت مستقیم شاپرک متصل نماید.

برای این کار کافیست ثبت نام اولیه خود را در نوینو انجام دهید و منتظر تماس کارشناسان فنی نوینو باشید.

افزایش اعتماد با درگاه مستقیم

از دیگر مزیت این خبر میتوان به اعتماد آوری بیشتر و گرایش افراد بیشتری به این مدل از کسب و کار اشاره داشت. که خود باعث افزایش درآمد صاحبان این نوع از صرافی های آنلاین میباشد.

یکی دیگر از امتیاز ها پرداخت کارمزد پایین تر به ارائه دهندگان درگاه های پرداخت اینترنتی میباشد. که در گذشته به دلیل نامشخص بودن صنف پرداخت ها در صرافی های ارز دیجیتال کارمزد های بالایی از پذیرنده ها دریافت میشد.

تسویه حساب صرافی ارز دیجیتال

تسویه حساب برای درگاه های صرافی های ارز دیجیتال مزیت بسیار مهمی است. زیرا کاربران این کسب و کار ها میخواهند در کسری از زمان مبلغ خود را برداشت نمایند.

تسویه حساب آنی

صرافی ها با استفاده از تسویه آنی نوینو پی میتوانند در سریعترین زمان ممکن مبالغ خود را دریافت نمایند. و یا به صورت مستقیم و از طریق کیف پول به حساب های مشتریان خود واریز نمایند.

قابلیت تسویه حساب تسهیم

همچنین صرافی های ارز دیجیتال با استفاده از قابلیت تسهیم میتوانند وجه ذینفعان را واریز نمایند. یعنی به صورت اتوماتیک توسط نوینو پی وجه درآمدی شرکای تجاری خود را پرداخت نمایند.

کد صنف صرافی های آنلاین چیست؟

بر اساس رسته های کاری و مجوزات هر صنف از طرف شاپرک که شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت اعلام میکنند یک کد صنف به هر رسته و صنف های کسب درآمد تخصیص می یابد.

که طبق اطلاعیه ای به دارندگان صرافی های ارز دیجیتال نیز کد صنف تعلق گرفت که میتواند بیانگر رسمیت شناخته شدن آن در صنعت پرداخت باشد.

با مراجعه به صفحه راهنمای تخصیص کد صنف بر مبنای دسته بندی مجوز های فعالیت صنفی پذیرندگان شبکه ی الکترونیکی پرداخت کشور قابل مشاهده است.

سقف تراکنش اینترنتی صرافی ها

صرافی های آنلاین ارز دیجیتال با توجه به بخشنامه جدید بانک مرکزی که میتوانستند تا ۱۰۰ میلیون تومان از یک کارت در درگاه، پرداختی داشته باشند.

از تاریخ 10 دی ماه سال ۱۴۰۱ سقف تعرفه ها در پرداخت تراکنش های اینترنتی در این صرافی ها با هر کد ملی تنها 25 میلیون تومان میباشد.
یعنی هر کاربر در طول روز میتواند حد اکثر تا 25 میلیون تومان پرداختی با کد ملی خود داشته باشد. این محدودیت ها از تاریخ 10 دی سال 1401 بروی درگاه های پرداخت صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اعمال شده است.

نحوه گرفتن درگاه پرداخت با سقف 100 میلیون

صاحبان وبسایت های خرید و فروش رمز ارز ها میتوانند تنها در کمتر از چند ساعت درگاه پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی نمایند.

نوینو پی به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی درگاه پرداخت بانک ملت، ایران کیش و برخی از بانک های دیگر را ارائه میدهد. این بدان معنی است برای ثبت درگاه بانکی نیاز به درخواست حضوری نیست و تمامی فرآیند ها بصورت آنلاین میباشد.

جهت ثبت درخواست خود ابتدا در نوینو پی ثبت نام نمایید و خدمات خود را درخواست دهید.

در صورت هرگونه سوال و نیاز به پشتیبانی فنی و یا مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان نوینو ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست در صفحه تماس با ما از طریق یکی از راه های ارتباطی درخواست خود را ثبت نمایید. همکاران ما در نوینو پی آماده ارائه خدمات فوری به پذیرندگان محترم میباشند.

بله ارائه خدمات درگاه پرداخت برای صرافی های ارز دیجیتال فراهم شد.

طبق دستور العمل های شاپرک نیاز به داشتن نماد اعتماد برای صرافی های ارز دیجیتال نمی باشد.