زمان مطالعه: 6 دقیقه
Rate this post

در حالت کلی بهترین پرداخت یار در سال ۲۰۲۳ برای دارندگان سایت ها شرکتی است که نوآورانه ترین خدمات را از نظر انواع خدمات،روش های تسویه ،پشتیبانی قوی و کارمزد ارائه میدهد.
معرفی بهترین درگاه بانکی برای فرآیند پرداخت درسال ۲۰۲۳ برای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی موضوع مقاله ما در نوینو پی است.
در این مقاله به مهم ترین معیار های انتخاب پرداخت یار بانکی در سال ۲۰۲۳ میپردازیم. تقریبا نیاز اصلی تمامی فروشگاه های اینترنتی که به نوعی خدمات ارائه مدهند دریافت درگاه است.
دریافت درگاه پرداخت بانکی خود مراحل و روند های ثبت نامی خاص خود را دارد. اما در این مقاله فقط به بهترین امکاناتی که یک پرداخت یار در جهت حفظ رضایت مشتریان میتواند ارائه دهد را بررسی خواهیم کرد.
مخاطبان این پست تمامی صاحبان کسب و کار هاییست که برای اخذ سامانه پرداخت خود میخواهند بهترین شرکت سرویس دهنده را انتخاب کنند. ما در بررسی های خود و در نظر داشتن فاکتور های مهم پرداخت به یکی از بهترین این سرویس دهنده اشاره خواهیم کرد.

امکانات بهترین پرداخت پرداخت یار

امکانات و خدماتی که یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت بانکی به مشتریان ارائه مینمایند مهم ترین معیار های یک انتخاب خوب است. بنابراین شرکت های فعال حتما باید طی دسترسی ها و مجوز های خود فعالیت نمایند. یعنی با توجه به دسترسی هایی که از طرف شاپرک برای آن ها مهیا شده است قادر به ارائه خدماتی میباشند.
و هیچ شرکتی نمیتواند خارج از این دستورلعمل ها خدماتی را ارائه دهد. پس یک سرویس دهنده برای این که به عنوان بهترین درگاه بانکی انتخاب شود باید با استفاده از این دسترسی های محدود بهترین خدمات را فراهم آورد.
در ادامه لیستی از تمامی معیار ها و ملاک های یک درگاه پرداخت موثر و کارآمد را برای انتخاب هرچه بهتر شما فراهم گردیده است.

کارمزد پایین بهترین درگاه ۲۰۲۳

تعرفه و کارمزد درصد پایینی از مبلق هر تراکنش است که توسط خدمات دهندگان پرداخت از فروش و درآمدهای پذیرنده کسر میگردد. میزان تعرفه در سایت های مختلف بسته به نوع خدماتی که برای مشتریان فراهم می آورند متفاوت است.
این مبلغ میانگین از یک تا ۴ درصد مبالغ البته با تعین سقف کارمزد به تراکنش های یک پذیرنده تخصیص میابد. پس حتما در انتخاب پرتال ارائه دهنده باید به میزان کارمزد های دریافتی نیز توجه ویژه ای داشت.

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین درگاه پرداخت بانکی
روند ثبت نام اولیه تقریبا ساده است و کاربر بدون نگرانی میتواند حساب کاربری خود را بسازد. اما اتصال و پیاده سازی فنی درگاه پرداخت میتواند در برخی مواقع پیچیدگی های خود را داشته باشد. و شامل مفهوم هایی گنگ باشد که نیاز پشتیبانی دقیق تر و سریعتر سرویس دهنده را می طلبند.
از این رو کسانی که به دنبال بهترین ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی در سال ۲۰۲۳ هستند باید این مورد را در نظر بگیرند.
و قبل از دریافت درگاه حتما از نحوه پشتیبانی شرکت اطمینان کامل حاصل نمایند.

پشتیبانی سریع با امکان سوئیچینگ

واژه سوئیچینگ شاید برای شما نا آشنا می باشد اما این امکان به پایداری هرچه بهتر فرآیند های پرداخت کمک میکند. این امکان فقط از طریق پرداخت یار ها قابل ارائه می‌باشد و توسط پی اس پی ها قابل ارائه نیست.
روش کار به این صورت است که پرداخت یار طبق قرداد با PSP های مختلف با درگاه چندین بانک متفاوت میتواند در زمان دسترس نبودن یک PSP شمارا به بانک دیگر هدایت نماید.
این باعث می‌شود تا حتی یک تراکنش به خاطر در دسترس نبودن سرویس بانک از بین نرود. پس حتما میتواند یکی از امتیازات یک ارائه دهنده خوب باشد.

بهترین روند تسویه حساب

روند تسویه حساب های درآمد های یک پذیرنده از مهم ترین معیار هایی است که یک شرکت ارائه دهنده باید از آن برخوردار باشد. که باید به شکلی فراهم باشد تا پذیرنده به صورت دلخواه یکی از روش های موجود که در ادامه ذکر میشود را براساس نیاز انتخاب نماید.
انواع روش های تسویه حساب که به عنوان مزیت باید در پنل های کاربری برای مشتری فراهم باشد به صورت زیر است:

تسویه حساب زمانبندی شده (آتی)

در این روش از تسویه حساب کاربر میتواند تمامی وجوه دریافتی خود را و فقط در قالب برنامه ریزی مشخصی دریافت نماید. به طور مثال میتواند تمامی واریزی های خود را در روز شنبه و یا حتی تاریخ روز تسویه را نیز انتخاب نماید.
پس تسویه به صورت زمانبندی شده هم یکی از ملاک های انتخاب درگاه پرداخت در سال ۲۰۲۳ میباشد.

تسویه حساب خودکار

در این روش از تسویه که طی سیکل های پرداختی شاپرک انجام میشود با انتخاب کاربر تمامی درآمد ها به صورت خودکار و همه روزه به حساب مشتری واریز خواهد شد. کاربر با انتخاب این روند از تسویه حساب نیازی به درخواست تسویه دستی و ندارد و بدون ثبت هرگونه درخواستی مبلغ به صورت مستقیم به حساب بانک ثبت شده واریز میگردد.

تسویه حساب آنی و دستی

انجام تسویه حساب آنی فقط از طریق ارائه دهندگانی که خدمات کیف پول را فراهم آورده اند قابل انجام میباشد. و به این صورت است مجموع تراکنش های یک پذیرنده در طی مدت ۲۴ ساعت به کیف پول کاربری آن شخص واریز میشود.
تمامی مبالغی که در کیف پول الکترونیکی شخصی تجمیع میگردد را پذیرنده پس از درخواست به صورت آنی در حساب بانکی خود دریافت مینماید. که این نوع از تسویه حساب بهترین امکانیست که یک پذیرنده میتواند دریافت نماید.

بهترینپرداخت یار برای وردپرس

بهترین درگاه مستقیم بانکی برای وردپرس را شرکتی ارائه میدهد که تمامی پلاگین ها و ابزار های مورد نیاز را فراهم کرده باشد. یعنی برای ابزار های مختلف وردپرس مانند فروشگاه ساز هایی همچون ووکامرس، فرم های پرداخت مانند گرویتی فرم افزونه پرداخت جداگانه ای در نظر بگیرد. همچنین این ابزار ها باید شامل تنظیمات کافی برا مدیریت هرچه بهتر درگاه پرداخت باشد.
به علاوه وردپرس دیگر سیستم های مدیریت محتوایی نیز هستند که دارای محبوبیت هستند. داشتن پلاگین برای این CMS ها نیز مزیت های مهمی برای انتخاب یک سرویس دهنده است.
البته باید به سرعت جابجایی درگاه بین وردپرس و صفحه پرداخت هم توجه داشت در شرط لازم حتما درگاه پرداخت مستقیم باشد تا وب سایت بدون واسطه به صفحه پرداخت متصل شود.

افزونه اتصال

بهترین افزونه هایی که یک پرداخت یار میبایست به کاربران خود ارائه نماید باید دارای خصوصیاتی همچون مواردی که ذکر میشود باشد. افزونه باید با حد اقل زمان قابلیت فعال شدن را داشته باشد و سریع اتصال را با درگاه برقرار نماید.
امنیت برای جلوگیری از تغییر پارامتر های ارسالی نیز از مهمترین نکاتی است که یک ابزار باید داشته باشد. بهترین افزونه باید موارد متعددی از تنظیمات درگاه پرداخت را برای کاربر فراهم کند تا بدون نیاز به مراجعه به پنل مدیریتی کاربر بتواند حد اقل تنظیمات خود را انجام دهد.
بهترین افزونه هایی که به صورت معمول باید یک سیستم ارائه خدمات پرداخت داشته باشد در لیست زیر مشاهده میکنید.
لیست افزونه ها
افزونه درگاه برای ووکامرس
درگاه پرداخت برای گرویتی فرم
پلاگین برای ایزی دانلود یا ( ED)
افزونه های سیستم مدیریت محتوای جوملا
افزونه برای فروشگاه ساز های محبوب مانند پرستاشاپ
ابزار های مورد نیاز برای افزونه های جانبی
لینک های حمایت مالی
و…

داشتن پلاگین اتصال به فروشگاه ساز ووکامرس

درگاه پرداخت بانکی
از آنجایی که تقریبا ۸۰ درصد فروشگاه های اینترنتی توسط وردپرس و افزونه های ووکاکرس ایجاد میشوند. این پلتفرم ها نیاز به درگاه پرداختی دارند که جهت اتصال و ادقام پلاگین های سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس را فراهم آورده باشند.
زیرا افزونه ساخت فروشگاه ووکامرس فرآیند های پرداخت خود را با استفاده از افزونه های پرداخت انجام میدهد. که یک ارائه دهنده کامل برای این که بهترین خدمات را ارائه دهد باید از این قابلیت ها برخوردار باشد.

امکان استفاده در شبکه های اجتماعی

ساخت درگاه پرداخت برای اینستاگرام و دیگر شبکه ها اجتماعی به صورت یک درگاه شناخته شده موجود نمیباشد. اما از طریق درگاه پرداخت شخصی یعنی همان لینک پرداخت میتوان به راحتی در اینستاگرام و حتی دیگر شبکه های مجازی خدمات ارائه داد. با در اختیار قرار دادن لینکی که توسط شرکت پرداخت یار ارائه میشود میتوان تمام هزینه های خود را دریافت نمود. حتی قابیلت اشتراک گذاری لینک پرداخت میتواند امکان مهمی برای کسانی باشد که میخواهند نسبت به ساخت حمایت مالی اقدام نمایند.

انتخاب بهترین درگاه پرداخت در نوینو پی

تقریبا تمامی نکات و ویژگی هایی که گفته شد تا بهترین درگاه پرداخت را انتخاب کنیم در پنل جامع نوینو پی فراهم شده است. نوینو پی به عنوان بهترین پرداخت یار رسمی بانک مرکزی و شاپرک در سال ۲۰۲۳ آماده ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن به صاحبان فروشگاه های اینترنتی و دیگر کسب و کار ها میباشد. برای ثبت و درخواست درگاه پرداخت در سریع ترین زمان از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

با در نظر گرفتن فاکتور های مهم گفته شده میتونید بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید.

نوینو پی تمامی فاکتور های بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را داراست.