زمان مطالعه: 4 دقیقه
5/5 - (5 امتیاز)

با سلام در نوینو پی با معرفی افزونه های اتصال به درگاه پرداخت همراه شما خواهیم بود پس این مطلب رو حتما دنبال کنید. همانطور که آگاه هستید پس از این که ساخت حساب کاربری در نوینو تکمیل شد درگاه بانکی از طرف شاپرک برای شما صادر میشود. حال باید عملیات اتصال به درگاه پرداخت را انجام دهید.
اتصال به درگاه نوینو پی بسیار آسان و ساده است. زیرا تیم فنی نوینو افزونه های مورد نیاز اتصال را برای پلتفرم های مختلف فراهم آورده است. پس جهت اتصال کار دشواری را در پیش ندارید و فقط کافیه افزونه مورد نیاز خودتون رو بیابید و نصب نمایید. همچنین اگر از درگاه وردپرس استفاده می نمایید باید ابتدا با توجه به نوع سیستم فروش و یا فرم پرداخت اقدام به نصب نمایید.

افزونه های اتصال درگاه برای وردپرس

به عنوان بهترین افزونه برای اتصال سایت ها به درگاه وردپرس یک شرکت باید تمامی پلاگین های مورد نیاز با تنظیمات مورد نیاز را برای کاربران خود فراهم کند. زیرا با استفاده از افزونه های وردپرسی اتصال به خدمات پرداخت در کسری از زمان انجام خواهد شد.
باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما افزونه های مربوط به هر پرداخت یار و psp از سایت و بخش مستندات دانلود نمایید. در نوینو پی تمامی پلاگین ها و افزونه ها در صفحه مستندات و در بخش پلاگین ها قابل دریافت است. افزونه باید تقریبا تمامی تنظیمات مربوط یه مدیریت درگاه را اعم از فعالسازی، تغییر مرچنت و..در بر داشته باشد. البته اجباری به نصب آن ها در وردپرس نیست و برخی توسعه دهندگان از مستندات و api های مستقیم نوینو استفاده میکنند. اما در برخی از سیستم های فروش وردپرس مانند ووکامرس، نیاز اجباری به نصب این پلاگین ها دارد و برای عملیات پرداخت افزونه درگاه پرداخت باید نصب باشد.

افزونه درگاه پرداخت نوینو برای ووکامرس

اتصال به درگاه پرداخت
افزونه کامل درگاه برای فروشگاه ساز ووکامرس ویژه صاحبان کسب و کار های آنلاین وردپرسی است. سایت هایی که میخواهند برای فروش محصولات خود در سریعترین زمان به سیستم پرداخت کشور متصل شوند جهت راه اندازی سیستم پرداخت روی ووکامرس باید افزونه درگاه نوینو، مخصوص ووکامرس رو نصب نمایند. برای نصب به صفحه پلاگین و افزونه ها مراجعه نمایید.

تنظیمات درگاه پرداخت افزونه ووکامرس

برای این کار ابتدا به صفحه پلاگین ها از بخش مستندات مراجعه نمایید و پلاگین مخصوص ووکامرس را به سادگی از سایت دریافت نمایید. حالا میتوانید این افزونه را در پنل مدیریتی یا همان پیشخوان وردپرس مانند دیگر افزونه ها به خوبی نصب نمایید. خب حالا کافیه تنظیمات مربوط به مرچنت ایدی را در بخش تنظیمات پلاگین انجام دهید. پس از انجام این تنظیمات با مراجعه به تنظیمات سیستم ووکامرس و در بخش پیکر بندی باید در بین درگاه های انتخابی افزونه نوینو پی را نیز تایید نمایید تا اتصال به نوینو پی کاملا صورت گیرد.

افزونه پرداخت فرم ساز Gravity forms

گرویتی فرم یکی از پرطرفدار ترین پلاگین های فرم ساز آنلاین مخصوص وردپرس است. که فرمی با قابلیت های فراوان در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از بهترین امکانات این افزونه امکان اتصال آن به درگاه پرداخت و ایجاد محصول یا فروش خدمات از طریق این فرم ساز است. به صورتی که از طریق ایجاد یک فرم به راحتی میتوان هزینه خدمات را از طریق درگاه پرداخت دریافت نمود.

در مقاله وردپرس چیست؟ هرآنچه در مورد این سیستم مدیریت محتوا باید بدانید را مطالعه کنید.

 

ویژگی اتصال گرویتی فرم به درگاه پرداخت

کار با گرویتی فرم بسیار آسان میباشد، در ابتدا باید یک فرم ایجاد کرد و برای بخش فروش خدمات باید یک محصول به فرم اضافه کرده و قیمت آن نیز تعیین شود. حال برای این که کاربران بتوانند از طریق این فرم پرداخت خود را انجام دهند باید مراحل کوتاهی طی نمایند. یعنی ابتدا افزونه مربوط به گرویتی فرم را از پرتال ارائه دهنده درگاه پرداخت دریافت و بر روی وردپرس نصب نمایند.
حال با مراجعه به بخش تنظیمات افزونه درگاه پرداخت اطلاعات پایانه را وارد کرده و دیگر تنظیمات هم به صورت دلخواه برای مدیریت بهتر انجام دهید. لازم است بدانید که افزونه های پرداخت نوینو پی امکان اتصالی با امنیت بالا و کارایی دقیق برای کاربران فراهم می آورد.

پلاگین پرداخت آنلاین Easy Digital Downloads

ایزی دیجیتال دانلود Easy Digital Download نیز یکی از افزونه های پرطرفدار وردپرسی است که برای دانلود به ازای پرداخت به کار میرود. کار Edd به این صورت است که به ازای پرداخت هزینه یک فایل، آن فایل را برای دانلود توسط کاربر آماده میکند.

مراحل اتصال Edd به درگاه بانکی

برای استفاده از قابلیت پرداخت افزونه Easy Digital Download نیز باید پلاگین اتصال به درگاه پرداخت مخصوص ایزی دیجیتال دانلود بر روی وردپرس نصب باشد. برای نصب این پلاگین به راحتی میتوانید در بخش مستندات نوینو این پلاگین را دریافت و در سایت وردپرسی خود نصب و فعالسازی نمایید تا اتصال با درگاه برقرار شود.
یکی از مزایای مستندات آماده این است که دیگر نیازی به دانش برنامه نویسی نیست و تنها با چند کلیک میتوان درگاه را فعال کرد. و دیگر نیازی به اتصال از طریق کدهای api نبوده و در بستری امن و تنها با چند کلیک اتصال برقرار خواهد شد.

افزونه اتصال پرستاشاپ

همواره یکی از مشکلات عمده ای که پرستاشاپی ها با آن همراه بوده اند نحوه اتصال به درگاه است. اما نوینو پی با هدف رضایتمندی مشتریان خود برای نصب درگاه روی پرستاشاپ افزونه اتصال رایگان به درگاه های خود را فراهم آورده است. تا کاربران پرستاشاپی با خیال راحت به استفاده از خدمات نوینو پی بپردازند. البته نوینو پی پلاگین های ضروری مخصوص دیگر پلتفرم ها را تهیه و جهت استفاده کاربران قرار داده است. در این مقاله به برخی از این مستندات آماده اشاره شد که در آینده ای نزدیک آموزش های تصویری کار با این پلاگین ها به سایت اضافه خواهد شد.

بله نوینو جهت اتصال پذیرندگان خود تقریبا برای تمامی سرویس های مدیریت محتوا مانند وردپرس پلاگین و افزونه فراهم کرده است.

خیر اکثر سرویس های بلاگ پارسی از افزونه پشتیبانی نمیکنند اما نوینو برای وبلاگ ها درگاه شخصی را ارائه میدهد.