زمان مطالعه: 4 دقیقه
5/5 - (12 امتیاز)

در این مقاله در نوینو پی، بهترین پرداخت یار و اینکه باید چه ویژگی هایی داشته باشد میپردازیم پس مارا دنبال کنید. تا هرچه سریعتر خدمات بهترین پرداخت یار های موجود در لیست درگاه های اینترنتی شاپرک را شناسیایی کنید.

اصلا پرداخت اینترنتی چیست؟

بهترین درگاه پرداخت
خب شاید بپرسید اصلا درگاه پرداخت چیست؟ و به درد چه کار هایی میخورد. در اصل درگاه ابزاریست برای هدایت کاربران و یا به صورت صحیح تر مشتریان به صفحات پرداخت شاپرکی. همچنین برای انجام فرآیند پرداخت به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و از طرف دیگر ابزاریست برای دریافت پول و هزیه خدمات از کاربران و واریز آن به حساب بانکی.
PSP های ارائه دهنده
از این رو بانک مرکزی از طریق حدودا ۱۲ psp خود و پرداخت یار های رسمی خود اقدام به ارائه و مدیریت درگاه برای سایت ها نموده است. پس سرویس دهنده ها و شرکت های زیادی امروزه به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت فعالیت مینمایند. پس با ما باشید تا بهترین درگاه بانکی رو بشناسیم.

بهترین پرداخت یار های ایران

خب برای این که بهترین ارائه دهنده را بیابیم و از آن برای کسب و کار خود استفاده نماییم باید به این نکات توجه نماییم. نکاتی همچون سرعت صدور خدمات، دسترسی آسان به پنل ها و سامانه ها، سرعت بالای پردازش پرداخت ها، امکانات و ویژگی های خاص آن. پلاگین ها و افزونه های پلتفرم های مختلف، پشتیبانی قوی و هر امکان دیگری که باعث رضایت کاربران باشد نیز ادامه این نکات میباشد. در پایین به همه این نکات میپردازیم تا شما بهترین پرداخت یار آنلاین رو انتخاب نمایید.

امنیت پرداخت

خب به عنوان اولین مقوله ای که باید در انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات به آن توجه کنیم بحث امنیت پرداخت میباشد. که به موارد آن و رعایت آن ها از طریق پرداخت یار ها میپردازیم. باید بدانیم که تمامی تراکنش ها و پرداخت ها از همه پی اس پی ها و پرداخت یار ها مانند نوینو پی باید از کانال شاپرک تحت نظر بانک مرکزی عبور کند.
این اتصال ها از طریق کانالی بین شاپرک و شرکت ارائه دهنده خدمات برقرار میباشد. پس با خیال راحت میتوانید به پایانه های آنلاین بانکی متصل شوید. همچنین لازم است بدانید طبق قوانین بانک مرکزی برای پرداخت یار ها و PSP ها آن ها موظف هستند تا اطلاعات محرمانه شما از مدارک شناسایی تا حساب های بانکی را به خوبی محافظت نمایند.
پس امنیت درگاه به عنوان یک نکته برای انتخاب یک سرویس دهنده خدمات درگاه بسیار مهم است که باید به آن حتما توجه داشته باشید.

سرعت بالای ارائه خدمات

بهترین درگاه پرداخت
خب علاوه بر امنیت برای این که بهترین درگاه پرداخت را انتخاب نماییم باید به سرعت ارائه خدمات توسط شرکت ارائه دهنده توجه نماییم. سرعت ارائه خدمات میتواند شامل صدور و انتقال درخواست کاربر به شاپرک جهت تایید درگاه باشد. به این صورت که در کمترین زمان درخواست پذیرنده را مبنی بر ثبت درگاه به شاپرک ارسال نماید.
همچنین سرعت پاسخگویی کارشناسان به پذیرنده ها باید بسیار بالا باشد تا در صورت وجود مشکل سریعا به سوال های کاربر پاسخ لازم داده شود. همچنین باید سرعت سامانه باید به نحوی باشد تا در صورت نیاز کاربر بتواند در سریعترین زمان ممکن تراکنش های خود را مدیریت نماید.

لیست بهترین پرداخت یار های شاپرک

حتما توجه داشته باشید که برای دریافت و مشاهده ی آخرین لیست درگاه واسط و مستقیم و شرکت های ارائه دهنده آن به وبسایت شاپرک مراجعه نمایید. لیست تمامی پرداخت یار های رسمی بانک مرکزی که مجوز فعالیت به صورت پرداخت یاری را دارند در پرتال شاپرک قابل مشاهده هستند. البته از این میان فقط فقط تعدادی به صورت حرفه مشغول فعالیت هستند .
که امیدوارم با مطالعه این پست به راحتی بتوانید بهترین پرداخت یار را شناسی نمایید تا از خدمات نوآورانه آن بهرمند شوید.

معرفی انواع خدمات به پذیرندگان

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشت انواع خدمات درگاه میباشد که حتما قبل از انتخاب سرویس دهنده باید مدنظر داشت. خدماتی که یک سرویس دهنده میتواند بدهد شامل قابلیت های مثل سرویس تسهیم پرداخت که کاربر میتواند درآمد را بین ذینفعان تقسیم نماید.
سرویس تحلیل مشتریان تا کاربر بتواند مشتریان خود را تجزیه تحلیل نماید. قابلیتی همچون تسویه حساب زمانبندی شده تا پذیرندگان بتوانند در یک زمان خاص واریزی های خود را دریافت نمایند. شرکت های ارائه دهنده میتوانند درگاه مستقیم برای کاربران صادر نمایند تا سایت ها به صورت مستقیم به شبکه پرداخت شاپرکی هدایت شود. تمامی فاکتور هایی برای اینکه در سریعترین زمان عملیات پرداخت انجام شود. همچنین ارائه درگاه واسط بانکی تا کاربر بتواند با انجام مراحل کمتری کسب و کار آنلاین خود را به سیستم پرداخت مجهز نماید.
درگاه شخصی و یا لینک پرداخت هم یکی دیگر از خدماتی است که کاربر میتواند از سرویس دهنده خدمات دریافت نماید تا با استفاده از لینک شخصی خود تمامی واریزی های خود را دریافت نماید.
حذف درگاه پرداخت هم در بسیاری از سوالات کاربران دیده شده است. که در پاسخ آن باید بگوییم که کاربر فقط میتواند از طریق خدمات تیکتینگ در پنل کاربری و انفصال درگاه در سایت سازمان امور مالیاتی درگاه خود را غیر فعال نماید. از این رو امکان حذف کامل درگاه وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی و پاسخگویی سریع

به عنوان آخرین مقوله ای که باید به آن توجه نماییم پشتیبانی و پاسخگویی سریع کارشناسان سایت های ارائه دهنده درگاه بانکی می باشد. سرعت پاسخگویی یا پشتیبانی فنی باید به گونه ای باشد که کاربر در صورت هرگونه سوال و یا مشکلات فنی به منظور جلوگیری از دست رفتن تراکنش ها و یا از دست دادن مشتری ها باشد. به منظور اینکه سریعا بتواند به کارشناس مربوطه متصل شود و سریعا به سوالات پاسخ داده شود.
حال جالب است بدانید نوینو پی با شعار بهترین ارائه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی برای کسب و کار های آنلاین و سایت ها پرداخت یار شاپرک میباشد. از این رو میتواند در سریعترین زمان بهترین امکانات را برای شما جهت انتخاب درگاهی امن فراهم آورد.
پس همین الان در نوینو پی ثبت نام نمایید و اقدام به دریافت خدمات برای سایت و فروشگاه خود نمایید. شما میتوانید پایین ترین تعرفه کارمزد را در مقایسه با دیگر پرداخت یار ها دریافت نمایید. حتی میتوانید برای پایین بردن این نرخ با نوینو به مذاکره بپردازید تا حتی در صورت بالا بودن تراکنش میزان کارمزد از مقدار پیش فرض هم کمتر شود. پس با خیال راحت میتوانید تمامی نکات مثبتی که در بالا به آن اشاره شد را با ما تجربه نمایید.