زمان مطالعه: 6 دقیقه
5/5 - (12 امتیاز)

آموزش دریافت اینماد بدون ستاره برای متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی تنها در چند گام به صورت تصویری، پس این مقاله را دنبال کنید. با تلاش کاربران و درخواست کسب و کار های خرد امکان دریافت اینماد فراهم شد. همانطور که میدانید طبق الزام پرداخت یار ها توسط شاپرک کاربران برای اخذ درگاه پرداخت باید اینماد را دریافت کنند.

اما با دریافت نوع بدون ستاره در کمتر از ده دقیقه برای کاربران قابل انجام است. که در این مطلب در نوینو به صورت تصویری نحوه دریافت آن را آموزش خواهیم داد.

منظور از اینماد بدون ستاره چیست؟

اینماد بدون ستاره مجوزی از طرف سازمان خدمات تجارت الکترونیک برای کسب و کار های خرد است. این نوع مجوز در زمان کمتری نسبت به نوع یک یا دو ستاره آن قابل دریافت است. مهمترین شرایط آن داشتن تراکنش کمتر از 50 میلیون تومان در مجموع روزانه است. که کاربر موظف است برای مبالغ بیشتر حتما نسبت به ارتقاء آن اقدام نماید.

مزیت استفاده از اینماد enamad

دریافت (اینماد) بدون ستاره مزیت های مهمی برای کاربران دارد. مزیت اصلی آن تسریع بخشیدن به روند دریافت آن است. زیرا یک کسب و کار میخواهد در سریعترین زمان بدون داشتن مجوز مربوطه یا مکان تجاری اینماد خود را دریافت نماید.

این نوع خدمات به کسب و کار های نوپا اجازه میدهد تا درگاه پرداخت مستقیم دریافت نمایند. در گذشته نیاز بود کسب و کار حد اقل نوع یک ستاره را داشته باشد که کسب آن فرآیند های طولانی را به همراه داشت.

مراحل دریافت اینماد بدون ستاره

اما روش دریافت این نوع اینماد کمی متفاوت تر اما ساده است. برای این کار ابتدا باید به سامانه اینماد به آدرس https://enamad.ir مراجعه نمایید. و مانند تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام و دریافت نماد کلیک نمایید.

توجه داشته باشید بقیه مراحل را طبق آموزش گام به گام انجام دهید.

سامانه دریافت اینماد

مرحله ثبت نام اولیه اینماد بدون ستاره

پس از این که بر روی دکمه ثبت نام کلیک کردید حال به صفحه ورود از طریق امتا منتقل خواهید شد. در صورتی که قبلا ثبت نامی داشته اید با مشخصات ورود به سامانه امتا وارد شوید. و در غیر این صورت با کلیک بر روی گزینه ورود در منوی صفحه باز شده به بخش ثبت نام اولیه وارد شوید.

 ورود به سامانه اینماد

در این بخش باید در بخش بعدی که صفحه پنجره ورود از طریق سامانه امتا است باید ورود نمایید. برای این کار کافیست شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید تا کدی برای شما ارسال شود. با دریافت کد آن را در کادر مربوطه وارد نمایید تا به پرتال دریافت اینماد وارد شوید. اگر هم قبلا در سایت امتا ثبت نام نکردید باید در ابتدا نسبت به ثبت نام در این سامان اقدام نمایید.

ثبت نام اینماد

ورود به پنل و بارگزاری مدارک

پس از این که با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه اینماد وارد شدید. سامانه از شما میخواهد کدی را به شماره ای که میبنید پیامک کنید. این کد را باید به صورت پیامک به شماره گفته شده ارسال نمایید. و سپس کلید ثبت را انتخاب نمایید تا به پنل کاربری هدایت شود.

تنظیمات دریافت اینماد بدون ستاره

حال که ثبت نام اولیه را انجام دادید نیاز است تا مراحل بعدی را طی چند گام انجام دهید. که این مراحل شامل تکمیل فرم احراز هویت، بارگزاری مدارک، فرم دامنه و اطلاعات سایت، پذیرفتن تعهد نامه، انتخاب نوع دسته سایت و در نهایت پرداخت مبلغ و دریافت کد اینماد است. پس برای تکمیل این مراحل را طبق آموزش دنبال نمایید.

مرحله افزودن کسب و کار: پس از ورود به بخش کاربری باید در ابتدا در نوار سمت راست بر روی مدیریت کسب و کار ها کلیک نمایید. در صفحه باز شده همانند تصویر زیر بر روی افزودن کسب و کار کلیک نمایی تا وارد مرحله بعدی شوید.

مدارک ثبت نام اینماد

تکمیل فرم اطلاعات شخصی: در مرحله بعدی اگر از طریق سامانه امتا ورود کرده باشید که قطعا همینطور هست اطلاعات شناسایی شما به صورت خودکار وارد میشود. یعنی در این مرحله نیازی نیست کاری انجام دهید و فقط روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید. 

تکمیل اطلاعات نماد اعتماد

وارد کردن مشخصات سایت

در این مرحله در پنل کاربری همانند تصویر زیر باید اطلاعات نام دامنه و کسب و کار خود را وارد نمایید. در این بخش ابتدا نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید در اینجا جهت دریافت اینماد بدون ستاره یا خاکستری باید گزینه دوم یعنی کسب و کار خرد را انتخاب کنید.

در قسمت بعدی این مرحله نام دامنه را وارد کرده و سپس دکمه ی ثبت را بزنید تا دامنه ثبت شود. دقت کنید تمامی اطلاعات را به صورت دقیق وارد نمایید تا در مراحل بعدی به مشکل بر نخورید.

در همین بخش باید عنوان کسب و کار خود را به صورت فارسی و لاتین وارد نمایید و دکمه ثبت را بزنید. پس از انجام این دو عمل با کلیک بر روی مرحله بعدی به فرم بعدی هدایت خواهید شد.

اطلاعات سایت

مرحله تایید آدرس سایت: پس از تکمیل اطلاعات مرحله قبل از بخش سمت راست از طریق کسب و کار گزینه مدیریت کسب و کار را انتخاب نمایید. در میان لیست موجود بر روی دکمه ی انجام تایید فنی کلیک نمایید. در این قسمت نیاز است سایت خود را به یکی از روش های گفته شده وریفای یا تایید نمایید. این روش ها شامل بخش های زیر است:

  1. ارسال کد به ایمیل دامنه
  2. قرار دادن فایل در سایت
  3. تغییر عنوان صفحه
  4. افزودن متاتگ در صفحه اصلی

تاییدیه سایت

تکمیل فرم اطلاعات تماس: پس از انجام تاییدیه فنی بر روی مرحله بعد کلیک کنید که به بخش اطلاعات تماس هدایت می شوید. در این مرحله نیاز تا تا اطلاعاتی را برای پشتیبانی اعم از شماره تماس، آدرس ایمیل و آدرس را به همراه کد پستی وارد نمایید. پس از تکمیل کردن این بخش میتوانید به مرحله بعدی بروید.

اطلاعات پشتیبانی اینماد

 

 

پذیرفتن و تایید تعهد نامه: پس از تایید اطلاعات پشتیبانی کسب و کار این بار بخش پذیرش تعهد نامه قابل نمایش است که باید روی آن کلیک نموده و پس از مطالعه آن را تایید نمایید. لازم است قبل از تایید حتما متن این تعهد نامه را مطالعه نمایید و سپس تایید نمایید.

تعهد نامه دریافت اینماد

پرداخت هزینه اینماد و دریافت کد اینماد بدون ستاره

در مرحله پایانی جهت دریافت کد اینماد کسب و کار خود نیاز است پرداخت حق صدور نماد را انجام دهید. برای این کار در بخش بعدی بر روی پرداخت تعرفه مصوب کلیک کنید و در صفحه باز شده پس از مشاهده مبلغ  برروی دکمه پرداخت کلیک نمایید و عملیات پرداخت را انجام دهید. این هزینه معمولا برای کاربران ۵۰ هزار تومان میباشد.

مرحله دریافت کد enamad

مرحله پرداخت اینترنتی آخرین کاری است که انجام می دهید. هم اکنون در کمتر از چند دقیقه کد شما صادر شده است. برای دریافت کد اینماد خود به بخش مدیریت کسب و کار ها مراجعه از میان گزینه ها، دریافت کد را کلیک کنید. کدی به شما نمایش داده میشود که میتوانید آن را در جای مناسبی از سایت قرار دهید. که معمولا این کد در بخش فوتر قالب ها و سایت ها قرار میگیرد.

امکان دریافت درگاه پرداخت نوینو پی

حال که موفق به دریافت اینماد بدون ستاره شدید میتوانید نسبت به دریافت درگاه پرداخت نوینو پی اقدام نمایید. شما با داشتن این میتوانید درگاه پرداخت به صورت مستقیم و با نام برند خود ثبت نمایید. برای این کار فقط کافیست یک حساب کاربری در نوینو پی بسازید. و در بخش کاربری درخواست درگاه پرداخت خود را ثبت نمایید.

بله شما در کمتر از چند ثانیه میتوانید نسبت به ثبت اینماد بدون ستاره اقدام نمایید.

بله برای دریافت این نوع از اینماد باید مبلغ 50 هزار تومان پرداخت شود.