لینک پرداخت شخصی

با ایجاد و ساخت یک لینک پرداخت شخصی برای دریافت هزینه ها و پول از مشتریان خود تنها با در اختیار قرار دادن یک لینک اختصاصی به راحتی میتوانید تمامی مبالغ درخواستی از دیگران و یا هزینه خدماتی که برای دیگران انجام می دهید را دریافت نمایید. جالب است بدانید استفاده از این خدمات نیازمند دانش فنی خاصی نمی باشد و تنها با چند کلیک ساده می توانید لینکینو اختصاصی خود مخصوص شبکه های اجتماعی داخلی را ایجاد کنید.

درگاه امن بانکی
لینک پرداخت

لینک پرداخت نوینو پی

یکی از مزایای استفاده از لینک پرداخت این است که به جای اینکه شماره حساب و یا شماره کارت خود را برای دریافت مبالغ در اختیار مشتریان خود قرار دهید به جای آن مبالغ و درآمد خود را از لینکینو خود دریافت نمایید. تا از خدمات نو آورانه ای مانند گزارش نموداری درآمد، تسویه حساب روزانه، تحلیل فروش، میزان رشد هفتگی و امکانات ویژه دیگری بهره مند شوید.

بدون نیاز به دانش فنی

جهت فعالسازی لینکینو نیاز به هیچ پیاده سازی فنی یا دانش خاصی نبوده و لینک اختصاصی شما کمتر از چند دقیقه فعال خواهد شد.

ساخت QR پرداخت

در سرویس پرداخت لینک محصول امکان دریافت QR اختصاصی نیز وجود دارد. به این ترتیب به راحتی فناوری نوین پرداخت QR دسترسی خواهید داشت.

تسویه درگاه روزانه

مبالغ تراکنش های لینکینو بصورت روزانه و کاملا منظم به حساب های بانکی مالک درگاه که از پیش تعریف شده بدون تاخیر واریز خواهد شد.

ساخت لینک پرداخت محصول

با ایجاد و ساخت یک لینک پرداخت محصول برای دریافت هزینه ها و پول از مشتریان خود تنها با در اختیار قرار دادن یک لینک محصول و ارسال آن به مشتریان به راحتی میتوانید تمامی مبالغ درخواستی از دیگران و یا هزینه خدماتی که برای مشتریان انجام می دهید را در نوینو دریافت نمایید.

نحوه درخواست لینکینو

برای درخواست لینکینو مخصوص شبکه های اجتماعی شما میبایست پس از ثبت اطلاعات هویتی خود و تایید پنل کاربری شما توسط کارشناسان نوینو پی، از منوی لینکینو/ایجاد لینک جدید نسبت به ثبت درخواست بصورت سفارشی اقدام نمایید، لینک پرداخت شما در لحظه فعال خواهد شد. همچنین امکان تسهیم مبالغ تراکنش این سرویس به حساب ذینفعان نیز وجود دارد.

arrow

این سازمان ها و شرکت ها در همکاری با نوینو پی به شما کمک می کنند تا بتوانید از خدمات ما در صنعت پرداخت الکترونیک به صورت امن بهره مند شوید.

کارت اعتباری ایران کیش
شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک
بانک مرکزی
شرکت تسکو
شرکت به پرداخت ملت
بانک سامان
شرکت پرداخت نوین آرین